Alexander Dobrovodský
Alex je v reklamě více, než 15 let. Fotil globální kampaně pro Nike, Samsung, Avast, Škoda auto, nebo třeba prezidentskou Petra Pavla. Od Cape Town, LA po Bangkok. Studoval Art Institute of Pittsburgh poté, co vyhrál s porfoliem plný grant. Jako ročník 81 si prošel technicky všechna odvětví fotky, proto jeho práci najdete rozkročenou v tak rozličných tématech jako je lifestyle, auta, nápoje, portréty, sport.. Titulky Newsweek, pár let hlavní portrétista Esquire. Ovládá dokonale světlo a za svoji přednost považuje high end přístup skloubenýs jemnou estetikou. Vystavoval sólo v galerii Josefa Sudka v O2 aréně v galerce Újezd. Rád se podílí na kreativě. Má ve sbírce několik systémů kvůli charakteru tvorby. Od digitálního středoformátu, tilt shift objektivů, Linhof 9×12 po Leicu M. Těší ho řešení technický složitých scén, kde je světlo uměle přirozené, ale je tam kinematografický šmrnc. Na place ho už nic nepřekvapí, dělal kampaně s měsíční přípravou, stejně jako u natáčení kde “na to máte 2min!”. U někoho, kdo má dědu z Modeny, který se jmenuje Marzio Ferrari vás rychlost nepřekvapí 😉