Prezentační videa

Dnešní doba je o videu. Více než 72 % uživatelů internetu tvrdí, že upřednostňují video před textovým obsahem a uvítali by více pohyblivých vizuálních prvků na webových stránkách firem. Video je prostě atraktivnější. Lze ho zacílit na konkrétního uživatele a využít estetické nebo emoční prvky, které samotný text či fotografie jen tak neumí. Zároveň dokáže velmi dobře zvýšit image vaší značky. Prezentační videa navrhujeme a natáčíme v nejčastějších rozpočtech 100-500 tis kč. Za deset let jsme vyrobili už desítky videí, které splnily stanovený cíl. Nechejte si vaše firemní video vyrobit u nás.

 

Přehrajte si ukázku našich prací →

 

 

 

Jak pracujeme?

Po první společné schůzce připravíme „kreativní brief“. Jde o souhrn zadání a cílů, ze kterého se dozvíme pro nás důležité informace. Tento kreativní brief si vzájemně odsouhlasíme, abychom měli jistotu, že prvotní informace jsou správné a shodujeme se co do očekávání výsledku.

Poté připravíme scénář (co se bude dít) a text voiceoveru (co se bude ve videu říkat). Přidáme k tomu ilustrační obrázky a scénář vám zašleme k připomínkování. Zároveň obdržíte odhadovanou kalkulaci. Teprve v této fázi se rozhodujete, zdali s námi do výroby půjdete.

V případě že ano, sepíšeme smlouvu nebo objednávku, připravíme časový harmonogram prací, který se obvykle pohybuje mezi dvěma týdny až dvěma měsíci a zapracujeme vaše připomínky do scénáře. Teprve poté co scénář odsouhlasíte jdeme natáčet a vyrábět vaše video.

Firemní filmy jsme zvyklí je realizovat od A do Z. Od návrhu prvotního konceptu (velmi důležitá je kreativa), přes tvorbu scénáře, produkci, natáčení, postprodukci včetně případné lokalizace do cizích jazyků. Snažíme se dělat videa kratší, dynamická a kreativní.  Podívejte se na některé naše práce rozdělené do jednotlivých kategorií a inspirujte se:

 

Firemní video

Firemní videa mají různé cíle. Podpořit vaši značku, prodat výrobek či službu, získat nové specializované zaměstnance, nebo pomoci s instalací výrobku případně s obsluhu nějaké služby či aplikace. Sledujeme aktuální trendy a nabídneme vám scénář image videa, který bude plnit stanovené cíle, správně zasáhne emoce a zvýší image. Obdobně přistupujeme i k výročním videím. A když například chybí rozpočet pro prezentaci videa, umíme vytvořit i tzv. virální video, které šíří samotní diváci.

Náborové video

Pokud chcete získat nového kvalitního zaměstnance, nebo uspět jako dobrý zaměstnavatel v konkurenčním prostředí, je tento typ videa pro úspěch ideální. Představíte vaši firmu a nabízenou pracovní pozici jednoduchým a velmi efektním způsobem který zaujme. Uchazeč které ho chcete a nemáte se z videa se dozví vše o nabízené pracovní pozici, firemní kultuře a kolektivu a pokud to rezonuje s jeho hodnotami, je váš. Získáte tak pro vaši firmu kvalitního člověka. Video lze dále přesně cílit na potenciální adepty skrze sociální sítě.

Destinační video

Pro obce, města, mikroregiony, nebo regionu vyrábíme tzv. destinační videa. Ta slouží k propagaci míst a ke zvýšení cestovního ruchu. Pro co nejhezčí estetické ztvárnění využíváme několik metod natáčení, např. letecké dronové záběry, časosběrné záběry díky kterým vám proběhne na obrazovce stavba budovy, nebo přechod z nočního do denního záběru během pár sekund.

Multimediální expozice

Tvoříme působivé audiovizuální obsahy pro expozice muzeí, kulturních institucí i komerčních subjektů. Cílem je nezapomenutelný návštěvnický zážitek. Naše kompetence zaujaly klíčového dodavatele v oboru komplexní tvorby multimediálních expozic v ČR – společnost AV MEDIA Systems, která nás poctila důvěrou a přizvala k dlouhodobé spolupráci. Společně jsme již realizovali několik atraktivních projektů.